Vi lanserer Norges største katalog
Dette er katalog nummer 141 i rekken, og inneholder hele 676 sider miljøvennlig papir. Biltema holder som en av få aktører fast på den fysiske katalogen, og vektlegger nære kundeopplevelser høyt.
”Ved å trykke og distribuere en fysisk og fullstendig katalog forplikter vi oss samtidig til å gi våre kunder et forutsigbart sortiment og forutsigbare priser, sier Dag Bergby, daglig leder i Biltema Norge.”
Mer enn billige bildeler
Den nye katalogen inneholder mer enn 19.000 forskjellige produkter til hele familien, og fokuserer særlig på vårens og sommerens ”gjør det selv” - og fritidsaktiviteter. Og denne gangen har vi mer enn 700 spennende nyheter, spesielt innen hjem, hage og fritid. Biltema introduserer stadig flere nye og mer miljøvennlige produkter, og blant disse nyhetene finner man biologisk nedbrytbare bilpleieprodukter, i tillegg til engangsbestikk og glass i 100% fossilfritt materiale.
”Selv om vi satser på fysiske varehus i Biltema jobber vi også knallhardt for å øke den digitale opplevelsen – Vi må være der kunden er, og med kundens ønsker og behov i sentrum. Handelen starter ofte foran nettbrettet, mobilen eller PC`n, og vi utvikler våre digitale tjenester fortløpende for å forsterke denne opplevelsen - sier Bergby”.
Katalogen blir sendt ut til ca. 1,1 millioner norske husstander i uke 12.
Du er velkommen til å bla i katalogen, laste ned katalogen som PDF, eller hente et eksemplar i et av de 64 varehusene.
Last ned Biltema-katalogen (PDF)
Har du reservert deg mot uadressert post? Bestill katalogen her!