Biltema lanserer en ny digital kundeopplevelse

Biltema lanserer en ny digital kundeopplevelse

Denne uken lanseres Mitt Biltema som er en del av vår digitale kundestrategi. Mitt Biltema er en teknologisk løsning hvor kundene kan få lagret sine kvitteringer, satt opp digitale handlelister og få ekstra rabatter på utvalgte produkter.

Digitalt fokus for kunden

Selv om handelen foreløpig kun gjøres i fysiske varehus, ekspanderer vi kraftig. «Varehusene vil alltid være ryggraden, også i fremtidens Biltema» sier Daniel Berg som er ansvarlig for Biltemas digitale utvikling. Vi er midt i en digitaliseringsprosess som inkluderer alt fra nettsted til kunstig intelligens. «Her skynder vi oss sakte, fokus er brukervennlighet for kundene» sier Berg.

Dag Bergby, Daglig Leder i Biltema Norge er veldig fornøyd med  kundesatsingen Mitt Biltema.

- Selv om vi satser på fysiske varehus i Biltema, jobber vi også knallhardt for å øke den digitale opplevelsen.  Vi må være der kunden er, og med kundenes behov i sentrum. Handelen starter ofte foran nettbrettet, mobilen eller PC ‘n, og vi utvikler hele tiden våre digitale tjenester fortløpende for å gjøre det enklere og bedre å være Biltema - kunde, sier Bergby.

REGISTRER DEG HER www.mittbiltema.no